U kunt ervoor kiezen om uw bestelling zelf over te maken op onze rekening.
Hiervoor kiest u bij het bestellen in het scherm met de betaalmethoden voor 'vooruit betalen'.
Vervolgens rond u uw order op de normale manier af.
In de bevestigings email die u vervolgens van ons ontvangt staat een ordernummer en een omschrijving hoe u het beste het verschuldigde bedrag op onze rekening kunt storten.
De status van uw order zal 'wacht op betaling' zijn. Dat wil dus zeggen dat wij wachten totdat u het bedrag heeft overgemaakt.
Wij wachten maximaal 14 dagen na het plaatsen van de order.
Op het moment dat u de betaling gedaan heeft en ons computersysteem detecteerd deze betaling zult u daarvan een status update ontvangen zodat u ook op de hoogte bent dat alles in goede orde is ontvangen.
Pas op dat moment gaat uw order het productieproces in. Wij starten dus niet eerder met de productie dan dat wij de betaling ontvangen hebben.
Op het moment dat uw order in productie gaat, ontvangt u daarover uiteraard weer een status update.
Mocht u niet betaald hebben binnen de gestelde termijn, zullen wij uw opdracht annuleren.
Wel betaald en achteraf annuleren?
Indien u de geplaatste opdracht wel betaald heeft en direct toch besluit om de order te annuleren, moeten wij de complete order terugdraaien en de bank verzoeken om het betaalde bedrag terug te storten.
Dit is best een administratieve rompslomp en er worden door de bank kosten aan ons doorberekend hiervoor.
Daarom houden wij 10 euro in van het bedrag dat we terugstorten.
Annuleren van een order kan alleen maar als de order nog niet in productie is genomen natuurlijk.